Saturday, September 24, 2011

Helgfrukost

Finns inget bättre än att vakna lördag morgon och ha hela helgen framför sig. Solen som lyser in genom fönstret och få äta en god lång frukost i lugn och ro. French toast med bär.Gjorde en smoothie på frusna hallon, lite lime, och en skvätt äppel juice.

Massagen var bara så skööön. Känner att det är viktigt att unna sig sådant ibland. Egentligen kanske man borde unna sig detta mer regelbundet. Stället låg bara några minuters promenad från där vi bor så det var toppen. Killen som masserade mig var duktig och dessutom också naprapat i grunden. Fick reda på att mitt högerben tydligen är lite längre än mitt vänsterben. Inget jag märker av på något sätt men ändå en kul detalj.

Nu ska jag bege mig ut i det strålande vackra vädret.

7 comments:

Saltistjejen said...

Underbart!!!!!
Vilken bra start på helgen!
Här har regnet slutat nu iallafall. Igår var det galet mycket regn som kom hela dagen. Men det är fortfarande fuktigt o grått. Längtar till höstkyla nu. :-)
Kram och hoppas ni får en fortsatt fin helg!

Miss Marie said...

Mmmmmm, vad gott det där lät! French toast med bär måste jag prova nån gång!

Annika said...

Alltid lika GOOODA frullar hos dig på helgerna. Jag har ätit en bagle idag med ägg, sausage och ost, men ditt ser så mkt godare UT!!!
Finfina bilder!!!
KRAMAR!!

Linnéa i Colorado said...

Era frukostar är såå fina! Yum!

Anne said...

Säger som Annika, alltid supergoda frullar hos dig på helgen. Sitter här och är hungrig i skrivande stund, blev inte mindre hungrig efter de bilderna, om jag säger så :)

Katarina said...

Era frukostar är så goooda, kan jg absolut tro.. Man blir liksom hungrig och sugen. Härliga bilder.

Kram

Desiree said...

Tack så mycket allihop :-)
Jag blir jätteglad för era fina kommentarer.
Jag har nog insett att jag är en riktig frukost människa. Till vardags blir det ju mycket samma och det måste gå lite snabbt men så när helgen kommer får jag chansen att njuta av just lång frulle och gillar att fixa lite extra och variera/baka/prova nytt.
Kram