Wednesday, January 12, 2011

Tack!

Tack allihop! Jag vill bara säga att era kloka ord och insikter betyder mycket för mig. Ni hjälper mig att vända bland pusselbitarna och få en del funderingar och tankar att landa och andra att ta nya språng. Det känns också skönt att veta att vi är många som delar dessa funderingar och att valen här i livet inte är lätta men att resan även om den är mödosam och inte alltid lätt ger väldigt mycket. Tack för att ni delar med er!

Här är det snö och vinter igen. Det har varit töväder några dagar nu men idag är vintern tillbaka. Det här underbara kortet ovan tog C uppe i Sälen på toppen av fjället där det blåste friskt men samtidigt var otroligt vackert. Han tog också bilden på mig nedan på nyårsafton som jag gillar. Den är kanske lite mörk men det kan ju fixas. Jag hoppas på att det ska bli ljusare i allmänhet här. Det går ju framåt om än sakta på denna fronten.

Idag har jag en spinningdate med maken. Det blir första gången vi kör tillsammans och det ska bli kul. Ha en bra dag allihop!


7 comments:

Miss Marie said...

Vi är nog många som har de här funderingarna! :)

Jättefina bilder!

Victoria said...

Vilken jättefin bild på dig!!
Kram/V

Desiree said...

Marie, ja det verkar vara så och det känns som man kan fundera hur länge som helst för det är bra klurigt.
Kram!

Victoria, tack jag gillade den också.
Kram!

Annika said...

Så skönt att kunna blogga ut sina funderingar och få respons. Bloggens absoluta framsida!
Ja, bilden på dig är så BRA!!! Och bilden på fjället också, men du är bättre ;-)
KRAMAR!!!

Saltistjejen said...

Visst är det underbart att man kan få "hjälp" med sina funderingar när man har sådana. Att få olika vinklar av saker och ting. Jag älskar bloggosfären för detta!!!!!
Jag tror säkert att detta året kommer att bli ljusare för er på alla fronter! Tänk även på att vi nu går mot längre dagar och kortare nätter!!! :-)
Fina foton båda två tycker jag!
Kram!!

Monica said...

Fina foton, makens är väldigt fint och det på dig med, ser ju ut att trivas väldigt bra här:-). Var av allmänintresse att läsa alla kommentarer, ger insikt i hur det kan vara från lite olika livssituationer och du får så seriösa kommentarer (inklusive mina;-)), är inte alla som har så pass vettiga bloggkompisar, det är också något att glädjas åt.

Desiree said...

Annika, love love love bloggen och er bloggvänner. Ni är the best! :-)
Jag tror också att det kommer att bli bättre när våren och sommaren kommer så att man får fler av de positiva bitarna med att ha flyttat hem.
Kram!

Saltis, jag håller så med dig om att jag älskar bloggosfären för detta. Det betyder så mycket att få vettiga resonemang och hjälp att bena ut funderingar.
Kramis!

Monica, tack. Ja att läsa kommentarer och inte alltid bara sina egna utan här och där på andras bloggar kan ge otroligt mycket. Jag är lyckligt lottad som har så bra och fina bloggvänner som ni är hela gänget. Det finns några som jag träffat in real life och andra som jag aldrig träffat men ändå känner att det är personer som jag klassar som minst lika viktiga och riktiga som om man hade sets in real life. Personer som jag lärt känna väl genom att få följa deras funderingar och vardag i många år.
Tack än en gång för fin input.
KRam!